Min svenska semester

 
Dessa dagar spenderas ganska långt från internet. Vad har jag gjort i stället? Bland annat det här:
 
♦ spelat kort på altanen i solnedgång
♦ rensat pappas trädgård
♦ flyttat från Växjö
♦ firat en nyfylld 30-åring
♦ grillat i sommarsolen
♦ packat och skickat saker till Spanien
♦ ätit svensk choklad
♦ pussat på Spanjoren
♦ myst framför Downton Abbey
♦ smakat på jordgubbar - sommar!!
♦ fikat prinsesstårta med mamma
 
En vecka kvar och dagarna går mest åt att förbereda inför flytten. Gud vad jag ska njuta av Sverige mina sista dagar!
 
 
| Sverige, semester | |
#1 - - Sandra:

Låter som en helt perfekt semestger tycker jag :)

#2 - - ISA:

och gud vad det är spännande att du ska flytta! så roligt med folk som vågar :)

Svar: Visst är det? Man måste fråga sig vad det värsta som kan hända är :)
dearsally

#3 - - Mamma:

Gud vad jag älskar dig! Lycka till Simone och Juan Andres

Svar: Tack snälla mamma!
dearsally

Upp