Bröllopet aka min nya karriär som bröllopsfotograf

Det har kommit ganska mycket emellan mig och det här inlägget, men nu äntligen. Ett skepp kommer lastat med bröllopsbilder!
 
Den 16 maj fick Madelene sin älskade Kim, precis ett år efter deras förlovning. Efter ett oturligt bro-ras var vigseln och festen tvungen att flyttas till en annan lokal, men det gjorde inget för det var riktigt fint nere vid vattnet och paret kunde anlända till platsen i en liten båt. Trots iskalla fingrar och skakande ben lyckades vi knäppa några bilder, och ännu fler när min lillasyster kom och hjälpte till. Önskar dem båda all lycka!
 
IMG_2127
Det nygifta paret.
 
IMG_2143
Madelene, som är utbildad florist, hade gjort alla blomsterdekorationer själv.
 
 IMG_2147
Buketten
 
IMG_2298 copy 
Vackra Madelene
 
IMG_2148 copy
Det här paret valde verkligen att gå sin egen väg för att få precis det bröllopet de drömde om. Alltifrån båtturen till lokalen,
till bröllopsklänning, mat och fest. Fint! 
 
IMG_2408
Må de leva lyckliga i alla sina dagar.
 
Dagar | bröllop, bröllopsfotograf, sörmland | |
#1 - - ISA:

åh vad fint! vilket jobb att få fota dessa kärleksbilder <3 superbra gjort!

Svar: Tack snälla du!
dearsally

#2 - - Mamma:

Vad fina bilder blev på dem! Mycket bra gjort tjejen. Jag instämmer i att hoppas att de får många lyckliga dagar tillsammans.

#3 - - Amanda:

Jättefina bilder!

#4 - - Sandra Lundin:

Superfina bilder! VIlket roligt uppdrag :)

Svar: Tack snälla! Kul att höra det från en så duktig fotograf :)Faktiskt är bruden en barndomsvän till mig och det var första gången jag gjorde någon form av porträttfotografering, men det var rätt kul!
dearsally

#5 - - Pappaf:

Fantastiskt fina bilder, top notch.

Svar: :)
dearsally

#6 - - Kajsa:

jättefina bilder :)

Upp