Låtsasfödelsedagen

 
Min riktiga födelsedag, den 28 oktober ni vet, firade jag inte så mycket. Inte med tårta och presenter (däremot fick jag överraskningar på posten ♥), men jag fick ett fint kort av käraste Sofía som mötte upp mig i Sevillas centrum. Vi promenerade i solen som fortfarande värmer, och drack juice på ett veganskt café.
 
Idag ska Spanjoren och jag fira mina 25 år på planeten. Han har bokat bord på en restaurang i centrum. Han vet nämligen att jag är ett stort fan av konceptet "menú del día" (dagens meny) som består av två varmrätter och en efterrätt. Det finns några alternativ att välja på så man komponerar ihop sin egen trerättersmeny till (oftast) ett helt rimligt pris. What's not to love? Förutom det faktum att lunchen intas så sent att det kan jämföras med en middag i Sverige...
 
Dagar, Spanien | Sevilla, Spanien, födelsedag, lunch | |
#1 - - ISA:

grattis i efterskott hörrdu! Vad härligt det låter med värme hos er fortfarande :)

Svar: Tusen tack!Yes, än så länge håller den i sig.
dearsally

#2 - - Sandra:

Grattis i efterskott, Simone!
Tycker att det där lunchkonceptet låter helt fantastiskt! Hoppas att det var ett riktigt bra ställe och att ni åt massa god mat :)

Svar: Tusen tack Sandra! :)
dearsally

#3 - - Patrik at Brass&Gold | En inredningsblogg på Hannas Room:

Fina ljusstakar!

Svar: Tack, det tycker jag också.
dearsally

Upp