Besök

 
Bland det bästa jag vet är att få besök, av familj eller vänner, båda får mig på himla bra humör. Just nu bor min kompis Alexandra hos oss. Vi har redan visat henne solkusten och varvar nu dagarna med att visa henne runt i Sevilla och jobb. Älskar att få återupptäcka min egen stad och gå på vackra snirkliga gator igen. Värmen är jobbig, men ändå hanterbar. Idag var det nära 40°C när vi åkte hem från centrum klockan två. Sevilla i sitt essä, alltså. Vi hörs när jag tittar in här igen. Hej hej!
 
Dagar | Andalusien, Sevilla, Spanien, besök | |
#1 - - ISA:

åh vad fint att VARA besök med, hehe. Det gillar jag mer ;)

Svar: Haha, helt rätt!
dearsally

#2 - - Resfredag:

Men ÅH, Sevilla! Högt upp på önskelistan! Fast 40 grader alltså, wow...

Svar: Bäst är att resa hit omkring april när hela staden doftar av apelsinblommor. Sommaren är alldeles för varm :/
dearsally

Upp