Fullt upp

 
Sen sist har dagarna gått i ett. Min lillasyster kom på besök förra helgen. Eftersom hon flög till Malaga kunde vi såklart inte undgå att åka till kusten och ta in solens varma strålar ett par timmar innan vi åkte hem till Sevilla. Resterande dagar vi känt in stan, promenerat bland dyra hus i förorten, ätit ute och vardagshängt. Lägenheten ekar tom efter att hon och hennes resekompis Olle drog vidare igår.  Är förövrigt fortfarande förkyld (nu går vi in i vecka fyra) och jobbar sena kvällar, men är förhoppningsvis snart back on track med bloggandet. Ni vet väl förresten att ni kan hålla koll på instagram? simonesaysjump heter jag där. Hej svejs!
 
Dagar, Spanien | Andalusien, Malaga, Sevilla, besök | |
#1 - - Joré:

men usch, fyra veckors förkylning? sug åt dig sol å krya på dig!

#2 - - Casa Annika:

Vilken rekordlång förkylning!
Du får bli diabetiker ett tag istället. Diabetiker blir sällan förkylda, har jag hört. På mig stämmer det, jag har inte varit förkyld på flera år.

Svar: Haha, vilket bra fördel ni har.Hände mig aldrig i Sverige, bara sen jag flyttade hit.
dearsally

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät så härligt!

#4 - - Kattis:

Härlig bild men trist med så lång förkylning...hoppas den tänkt ge med sig snart!:)

Upp