En måndagmorgon

 
Innan solens första strålar kommer upp över hustaken och det fortfarande är tyst är vår balkong en perfekt frukostplats. På gatan nedanför rastar folk sina hundar, någon tar en joggingrunda och grönsakshandlaren tar in färska persikor och äpplen i butiken. 
Vaknar jag tillräckligt tidigt hinner jag med den där lugna morgonstunden innan det har blivit alldeles för varmt. Idag väntas 44 grader och jag tänker inte gå ut alls.
 
Dagar, Spanien | Andalusien, Sevilla, sommar | |
#1 - - josephine Asplund:

Ha en super fin dag och underbar blogg. Kram <3

#2 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så härligt

#3 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

svar:tack fina du, de hoppas jag med:)

#4 - - GoForFit | Anorektisk tjej hittade styrketräningen:

Åh, ser ut som en riktigt rogivande liten plats :) Temperaturen lät kanske (otroligt att JAG säger detta, men) lite i överkant, är dock fortfarande avis! Vill också ha vääärme!

Svar: Delar gärna med mig av värmen ;)
dearsally

#5 - - JUNITJEJ:

Vilken härlig morgon!

Upp