På fjärde våningen

 
Fy vilken seg morgon. Pga förkylning har jag svårt att sova bra om nätterna. Spanjoren vaknar han också av mina snörvlande läten. Ni vet sådana där plåster man sätter över näsan för att ha lättare att andas under natten? Fungerade inte alls för mig. Om ni sitter på en dunderkur mot förkylningssnuva, hör gärna av er. En vecka av dålig sömn är alldeles för mycket. Skönt är i alla fall att det är torsdag, vilket betyder sista arbetsdagen för veckan.
 
Ovan har ni förresten en sneakpeak på vårt vardagsrum. Vi bor på fjärde våningen (alltså botten + fyra). Än så länge har vi bara inskyddsgardiner, vi har liksom inte hittat rätt än. Till våren ska jag inreda balkongen. Massa grönt och ett litet bord vill jag ha. Kanske ett citronträd. Det blir fint det.
 
Hemma hos mig | Hemma, Sevilla, Spanien | |
#1 - - K:

Såg din fråga i Colorelles blogg och visserligen bor jag inte i hennes kompis hus men kan mina skålar - det är nog dessa du är ute efter: http://www.hamngatan12.se/product/tine-k-home-porslin-skal-17cm-svart
:)

Svar: Åh, tusen tack för att du tog dig tid att svara! :D
dearsally

#2 - - Sandra:

Fy vad drygt med förkylning. Hoppas den är bättre nu! Tycker att det låter så mysigt att få inreda balkongen och speciellt med ett citronträd! Längtar verkligen till den säsongen är här :)

Svar: Har man turen att bo i ett medelhavsklimat, där man kan ha plantor ute året om får man väl passa på tänker jag. Här har värmen redan börjat komma med runt 20 grader på dagen.Tack, nu börjar det äntligen bli bättre :)
dearsally

#3 - - Karoleen:

Vilken fantastisk blogg du har! Tack för mycket rolig läsning. Jag har lånat din 5 lista och lagt upp på min blogg, hoppas det är ok.


Svar: Vilken fin kommentar, tack! Inga problem, låna på!
dearsally

#4 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Svar: Men så lite så - blir bara så glad av att höra att det är det! tack själv :)

#5 - - Linnea Aurora:

Ett citronträd är alltid ett vinnande koncept!!

Svar: Precis så tänker jag!
dearsally

Upp