Förkyld och nya jobbet

 
 
Två dagar in på det nya läsåret drabbas jag av årets första förkylning. Nu är vi inne på dag fyra och det börjar bli tröttsamt. De svala nätterna och temperaturskillnaden gör väl sitt antar jag. Nu dricker jag mängder med ingefärste och preppar kroppen med alvedon innan jobbet. Det känns som att det kommer bli en lång vecka, men ändå känns det riktigt bra. Är än så länge riktigt nöjd med min nya arbetsplats och mår mentalt hundra gånger bättre än på min förra. Struktur, ledarskap och ansvar. Substantiv som rimmar fint med en bra arbetsplats. Det är så här det ska va.
 
Dagar, Spanien | Spanien, engelsklärare, jobb | |
#1 - - Michaela:

Krya på dig! Kram

Svar: Tack du!
dearsally

#2 - - Therese:

Älskar bilden! Rå och varm på en och samma gång. Fint! Lycka till med jobbet, låter perfekt :)

Svar: Tusen tack!
dearsally

#3 - - William:

krya på dig :)

Upp