Kort update

Hola amigos!
Några rader från España. Allt är ganska rörigt just nu. Vi har inte flyttat in i lägenheten ännu eftersom den behöver städas och möbler inköpas och byggas ihop. Nästa vecka börjar jag jobba, men ännu har jag ingen bil för att kunna ta mig dit. Vi hoppas att alla bitar kommer att falla på plats framåt helgen.
 
Hasta la vista!
Spanien | Spanien | |
#1 - - Sanna:

Hoppas flytten går bra! :D

Svar: Tack ! :)
dearsally

#2 - - Erika:

det är fortfarande så himla coolt att det faktiskt händer :D

Svar: Haha! <3
dearsally

#3 - - Christine & Paris:

Saker och ting löser sig alltid. Det är mitt motto. Vad är det nu för jobb du fått?

Svar: Ja, det är sant. I slutändan blir allt bra :)Det är en deltidstjänst som engelsklärare på en privat språkskola.
dearsally

#4 - - Michaela:

I slutet blir allting bra, och är det inte bra är det inte slut än :) Hoppas att det har blivit mindre rörigt nu och att ni har kommit mer till rätta :) en massa kramar från höst-Sverige

Svar: Massa kramar tillbaka <3
dearsally

#5 - - Casa Annika:

Hoppas att allt har ordnat sig nu. Jag gissar att det är fullt upp. Det blir skoj att följa!

Svar: Tack! Precis, tusen saker att få på plats i början :)
dearsally

Upp