Yeah, let's have our picture taken!

 
Jag är så himla nöjd idag. Är inne på min tredje ledig dag, har äntligen rett ut saker i mitt "professionella" liv, och sätesmusklerna ömmar efter en hurtig söndag. I fredags på väg till ett välgörenhetsevent (Little Dudes, samlar in pengar till svältande barn och stöttar organisationer mot utrotning av djur) knäpptes den här bilden i ett fotobås på en fejkstrand. Att gå på sand i vita gympaskor har aldrig varit så skönt.
 
Kulturkarnevalen i Berlin nådde sitt slut igår. Vi hann med att se de fyra sista karnevaltågen, äta superstark vietnamesisk mat och omfamna försommarens varma sol i en grön park.
 
Nu är det klart att jag åker hem till Sverige i mitten på juli. Med så lite tid kvar kommer resterande helger vara fullspäckade av alla saker jag vill hitta på innan jag lämnar Berlin.
 
Berlin är en fest
 
 
Berlin | Berlin, Kreuzberg, Tyskland | |
#1 - - ISA:

men all credd till dig som är aktiv inom välgörenhet! :D

Svar: Önskar att jag kunde ta åt mig av credden, men var bara där för att titta på auktionen.
dearsally

#2 - - Amanda Niclasson:

Härliga bilder! :)

Upp