Back from Barcelona

Gänget ♥
 
Efter en försening på över en timme lämnade vi Barcelona sent på söndag kväll. Det var så kul att träffa mina tjejer från Berlin och att upptäcka staden tillsammans. Allt var precis som förr, och det var så fint att ha "mina" personer i mitt nya land.
Idag spenderar jag min lediga morgon med att göra sånt som inte har hunnits med i helgen, så som tvätt, städ och att åka till mataffären. Hoppas att ni hade en lika bra helg som jag. Självklart kommer bilder upp i veckan!
 
Dagar | Barcelona, Spanien, resa | |
#1 - - Emma, Sol som sol?:

Härligt! Och vilken fin fontän, den gillade jag. Ska bli spännande att höra vad du sedan till sist hittade på att göra där.

#2 - - Mikaela:

Åhh jag älskar Barcelona! Skulle så gärna åka dit igen!

Svar: Jag också, underbar plats!
dearsally

Upp