Tisdag den femte januari

Bild från Sverigeresan. I Sevilla skiner solen på bara gator, som vanligt.
 
Veckan började med en rivstart. I Spanien är många fortfarande lediga eftersom julens sista dag firas imorgon, den 6 januari, vilket Spanjoren och jag drog nytta av igår. På förmiddagen drog vi på oss sportoutfitsen och åkte till gymmet. Innan jag kom hit var jag en gymmande person (gymmet i Berlin var drömmen. Personlig utvärdering och ett individuellt träningsprogram, TV-apparater vid motionsmaskinerna, bastu och fantastiska gruppträningar ♥), men sedan jag kom hit har det varit svårt att få tid att gå till gymmet tillsammans. Ibland blir jag nervös över att behöva göra sådana saker själv och väntar hellre så att jag slipper gå själv. Nu är jag i alla fall inskriven och Spanjoren instruerade mig med sin allvarligaste röst och på spanska i gymteknik. 
 
Senare åkte vi till Ikea. Vi började med att luncha. Torr lax och frusen hallonpaj för min del. Sen handlade vi piff till lägenheten. Alltså, sådana grejer som gör att ett hem känns som ett hem. Idag passar jag på att ta det lugnt i soffan för ikväll ska vi åka till Sevillas centrum och titta på julparaden där folk klär ut sig till de tre vise männen och kastar godis på folk.
 
Ser bilden lite grönaktig ut för er också? Ser inte alls ut som på min dator :(
 
Dagar | Sevilla, Spanien | |
#1 - - Michaela:

Bilden ser jättefin ut! :) Va roligt att ni börjat piffa och gymma :) Sånt som gör en mer hemmastadd :) Saknar dig här i snön <3

Svar: Ja, nu börjar jag äntligen känna mig mer hemma. Saknar dig också! <3
dearsally

#2 - - Rania {Rania Maria Photography}:

Svar: Åh gör du? vad glad jag blir att höra det! Om det är vad du vill hoppas jag innerligt att du en dag bor i ett hus på landet :) Gott Nytt År!

#3 - - Sandra:

Tråkigt med torr lax och frusen paj men mysigt att få gå och handla tillsammans till ens hem :)

Svar: Haha, ja. I slutändan var jag ändå glad att komma hem med nya grejer :)
dearsally

Upp